13. svibnja 2012.

crochet beachwear - suknjica za plažu

Ove je godine kukičana odjeća za ljeto ludo moderna, gdje god se okrenem u izlogu ugledam nešto: majicu, hlačice ili haljinice. Odvedoh svoju Slatkicu da malo pogleda i pregleda po butigama. Prvo što je uočila bili su šavovi, odnosno kako su spajani elementi u cjelinu, pa sigurno nisu na ruke i to se vidi. Iz te šetnje po butigama Slatkica je zaključila da njena mama to bolje radi i naručila bolero, koji danas nećete vidjeti jer je taj projekt na čekanju jer je uletjelo nešto drugo. Uletjela je jedna brzinska suknjica za plažu. Brzinska, jer nisam imala baš puno vremena za rad, niti puno ideja, kad za nešto imaš 12 sati, zajedno s uobičajenom dnevnom rutinom, mozak baš nije toliko kreativan koliko bi mi htjeli.

 Iako ljubim tanke konce u ovom slučaju oni su stavljeni sa strane i u pomoć je uletjela kukica br. 3, moj najveći broj kad su u pitanju pamučni konci. Mustra na brzinu izabrana, viđala sam ovu mustru po netu i nije mi bilo teško kopajući po vlastitioj memoriji sjetiti se baš ovoga: jednostavno, efektno i bez brojenja. Na dno suknjice sam stavila red cvjetića: bod jasmina.



Mustra: lančić od 3 oč., pa štapić s 1navojem, 3 oč. lančić pa štapić bez navoja, i tako redom. U slijedećem redu radite obrnuto: tamo gdje je bio štapić s 1 navojem sad radite št. bez navoja. Broj očica u lančiću ovisi samo o vašem guštu. Na kraju bod jasmina, ovdje u ulozi ukrasa i utega. Nije bilo vremena za izradu svakog cvjetića posebno, pa spajanje, pa čipkica…



Suknjica se vezuje, a dodala sam i ovaj šljok&šajn brošić, koji sam iskoristila i za ovo:


Iz moje brzinske tvornice izašao je potpuno kompletiran poklon. Ovako je ispalo jer nije bilo nikakve šanse da napravim vrećicu / torbicu.


Što sam sve naučila iz ovoga? Da se više nikad neću dati nagovoriti na brzinski projekt, obratite se Sandri Bullock, njoj to odlično ide. Još me bole ruke, a pogled na pletivo izaziva laganu mučninu, ali već mi se po glavi roje nove mustre…Nekako, uopće nemam osjećaj da sam nešto napravila jer nisam stigla uživati dok sam radila, opalila sam red, izmjerila vrijeme, izračunala i radi, radi, samo sam kontrolirala da je uredno i točno. Kakva su vaša iskustva s brzim, brzim, hitno mi je? 


Pozdrav svima, <3 !




2 komentara:

Anna kaže...

Thank you for informing me of the change.
You've been busy with beautiful little crafts.
Have a great week.
Hug
Anna

amalicro kaže...

Tnx for being here! <3!

Objavi komentar