27. ožujka 2011.

Bod od jasmina ili nova torbica

     Drage moje,
evo nove torbice za mobitel. Ova ima i prednji džep za slušalice, a i bod je cvjetast.
  Otkrila sam toplu vodu ili bod jasmina i oduševila se. Iako na prvi pogled djeluje zakučasto zapravo nije, a najbolje mi je što ne treba brojiti nego samo u prvom redu, dalje vodi sam bod! Drugo što mi se sviđa jest cvjetna elegancija, bojala sam se da će izgledati kao dekica, međutim čak kad se radi s vunom super izgleda.
Pozdravljam i sve drage kreativke iz stvaraonice koje su doprinjele mojem 'otkriću'!


              Bilo mi je važno da remen torbice bude što mekši, da ne žulja vrat, pogotovo jer dolaze toplija vremena. To sam postigla tako što sam radila uzduž, prvo lančić, a zatim latice okolo naokolo i tako je teret raspoređen na cijelu širinu remena.


  Ovdje jelink za shemu punto jazmin!

Na kraju jedna fotka za odmor, možda i nadahnuće!



Broj komentara: 6:

Anonimno kaže...

Svira sve u šesnaest:)))
Ives

Unknown kaže...

Super je!!!! Ponosim se tobom mama!!! :))

anamarija26 kaže...

ovo je najgenijalniji komentar ikad na najgenijalnijem blogu moje najgenijalnije frendice....♥♥♥♥♥♥.....;;;))))))

amalicro kaže...

Draga moja i mama se ponosi s tobom!!!<3^
Od tolike genijalnosti odmah ću brže kukičati, a sigurno ću još koji put otkriti 'novi' punat!:)))))))))))))

Unknown kaže...

Super mi je ovaj bod....di ga nađe samo? Već vidim trakicu za kosicu jasmin-style :-))
P.S. stvaraonica je presuper, ne mogu vjerovat da nisam prije naletila, thnx na linku (sad bi tu išo kineski smajlić koji se klanja da ga znam stavit :-)))

amalicro kaže...

Da, zaista je odličan i može za svašta poslužiti, a i ja trenutno pravim dragoj trakicu za kosu ne bi li konačno šiške nestale s očiju!
Stvaraonica je zaista prekrasno mjesto ponajviše zahvaljujući kreativkama koje nesebično djele svoje znanje i iskustvo.

Objavi komentar