16. svibnja 2012.

flower (chemo) hat

Postoje razni načini da se šeširić ukrasi cvijećem, a ovo je moja fora, nastala vjerojatno zbog cvijetnog obilja koje vlada u vrtu. Krenimo redom.
Prvo sam dobila fantastičnu Unitasovu Helenu s uputom: napravi nešto. I tako smo se Helena i ja odmjeravale neko vrijeme, dok se konačno nisam ohrabrila i počela ju premetati po rukama, uživajući u svakoj očici jer je ovaj konac zaista visoke kvalitete. Bila bi velika šteta i nepravda da od ovakvog konca moja Žaruljica ne dobije još jedno sjenilo, zar ne? Samo, kakvo? Obzirom da sam već iskukičala barem 5 kapa, došlo je vrijeme za šešir.
Krenulo je slučajno, ovih me dana drži bod od jasmina, 2 reda u krug, dalje ravno. Napraviti "pjat" veličine glave, pa jedan red narebriti, da drži obik.



Dalje se kukiča redove sa štapićim s 1 navojem, dok se ne postigne potrebna dubina, a ako radite chemo hat onda treba biti nešto dublji, zato jer obod podigne i prethodni red i onda se otkrije i ono što ne želite. 
Obod sam napravila od dva reda jasmina, ali u 2. redu, završnom, sam srednju laticu radila s 3 navoja. dakle, sve su latice rađene s 2 navoja, osim srednje u završnom redu. Na taj način sam blago proširila obod, ali sam izbjegla pretjeranu valovitost. 
Zadnji red - porub = red bez navoja.
Pokušala sam dodati još 2 reda, svašta sam izmišljala, međutim, ovaj konac je debljine za kukicu i igle br. 3 ili više, i događalo se da cijeli rub padne, umjesto da pravi sjenu, izgledao je kao kišobran sa slomljenim žicama.
Šeširić je trebao i malu prilagodbu: cvjetna kupola je malo preotvorena za Žaruljicu, pa sam s donje strane izvezla mrežicu i tako "zatvorila" otvore između latica.



I na kraju sam našila cvijetak, napravljen u 2 sloja. Prvi je klasični cvijet s osam latica, drugi sloj je poluzgužvanac, što bi u konačnici trebalo dati efekt "odraslog" cvijeta. 


Pozdrav! <3!





Broj komentara: 8:

Anonimno kaže...

:)))
žaruljica

amalicro kaže...

<3 !

Roman Tales kaže...

ovo ti je jako uspjelo, lijepo i elegantno!

amalicro kaže...

pobjeglo mi, pa sam sad u "problemu" jer ne želim ići ispod ovoga, a ne radi mi baš inspiracija. Od lutanja netom uglavnom se ograničavam na Armanija i takvu ekipu da se barem nagledam lijepih stvari, inspiracija će doći kad tad.

Jelka kaže...

Super si ovo napravila. Vjerujem dosta uloženog truda.

amalicro kaže...

Hvala Jelka! Najviše truda je dok mi ne padne dobra ideja na pamet, onda je sve relativno lako, kukica "pjeva".

Anonimno kaže...

prekrasan šešir :) pozz

amalicro kaže...

Hvala! :)

Objavi komentar