30. travnja 2012.

amalicro

promjene, promjene....
Uopće ne sluteći što će sve uzrokovati promjene, i što sve moram napraviti da bi ovo promjene zaživjele krenula sam u makeover bloga. Što me potaknulo? Nije ni dosada ni nezadovoljstvo, nego sam se našla u situaciji da moram zguglati svoj blog i onda sam otkrila da su Amalije diljem svijeta vrlo kreativne, neka od njih kukičaju, a neke imaju i amalijin svijet, doduše u Indoneziji, ali google izbaci sve redom, ne zna google što mene muči.
Onda sam malo mozgala, premetala sve i svašta i na kraju spojila svoje ime sa svojim poslom i svojom zemljom, lijepo to zgugla i reko gugle da to ne postoji.
E, pa sad postoji.  Malo sam se igrala u photoshopu i napravila novu naslovnu sličicu.
Drage prijateljice ponosno predstavljam: AMALICRO!
Konačan završetak radova bit će uskoro.
Svih srdačno pozdravljam! <3

Broj komentara: 7:

Anonimno kaže...

Živio novi blog!

amalicro kaže...

Dugo, dugo... Hvala!

Unknown kaže...

Odličan je! Novi dizajn je predobar! Samo tak dalje u nove pobjede!

amalicro kaže...

Tnx, honey!

Unknown kaže...

I da, neki linkovi mi samo preusmjere ovamo, al neki su mi javljali da ta stranica ne postoji. Pa sam sve promijenila da ne bude drama.

Pérolas do Crochet - Renata Vieira kaže...

thanks... kisses

Anonimno kaže...

:))) cele

Objavi komentar