24. travnja 2012.

kape, snimanje i ostale trice

U zadnje vrijeme sam kao i ovo proljetno vrijeme, niti kiša niti sunce. Znate sigurno što je blokada, npr. spisateljska blokada. Mene je lijepo ukočila kukičasta blokada. Niti sam mogla smisliti, niti vidjeti kako će nešto izgledati. Onda sam počela s običnom bijelom lješnjakastom, misleći da će ušuškanost u rutinu nešto potaknuti. Je, how yes not. Janja i moja omiljena kukica no. 1,75 nisu me baš smirile, a ni ja njih, kad bi mogle progovoriti.

whitecap

Nasuprot tome crna kapa je nastala sama od sebe, otprilike za jednu večer, ali možda je to do konca, Mirjana je mekan i podatan konac, a klupko traje i traje. Ovdje je s dvije niti i kukica 3.

blackcap

Mali izbačeni obod, tek toliko da kapica nije zalijepljena za lice, nekoliko rebrastih redova, ravno i zatvaranje. E, da ovu sam plela obrnuto, počela sam od čela, 125 očica, uzbrdo dok ne postignete visinu ( visina ovisi o tome kakvu kapu želite – od najšireg dijela glave dižete još 5 cm za ovakvu kapu, ali za zimsku, vunenu, barem još toliko). Oduzimanje – u svakom redu plesti 2 očice skupa, dok se ne zatvori.

I veselo snimanje:

flying cap

uz nadzor i asistenciju:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Na kraju jedan kukičasti pokus za koji nisam još sigurna kako će završiti:

spiral cap

Svih pozdravljam i želim nam lijepo vrijeme uskoro!Red heart

Broj komentara: 7:

Lilla Indigo kaže...

Ova crna mi je genijalna!

Anonimno kaže...

Prekrasne su! Pozdrav od Ćele.

amalicro kaže...

Hvala!

amalicro kaže...

Žaruljice, evo sjenila stižu!:)<3

Anna kaže...

Very cute hats ! They seems very happy with it !
Hug
Anna

Unknown kaže...

Odlične! Ja tek sad vidla da mi ne valja link na tvoju stranicu kad si promijenila naziv u domeni...ali popravih :-)

amalicro kaže...

da, to je ta sitnica koju sam u žaru stvaranja potpuno previdjela.

Objavi komentar