23. svibnja 2013.

ne izgubi me - kapica

Drage moje,
nismo se dugo "vidjele", puno toga se događalo, lijepih i ružnih stvari, preživjeli smo još jednu krizu s krajnicima, pa smo imali krizmu, i tako vrijeme proletjelo.
Srećom imamo blogove pa sad mogu nadoknaditi i na miru uživati u vašim kreacijama i dogodovštinama. Poplava podataka koja me obasipa s društvenih mreža je tolika da me počela odbijati, odnosno izaziva suprotan efekt.
Stigla sam napraviti par stvarčica, danas o:
Kapica sa šitom koju sam nazvala - ne izgubi me kapica - jer s ovakvim dezenom i bojama teško da možete ne vidjeti živahno potomstvo čak i u gužvi.


Sad razumijete što sam mislila o boji, dezenu i negubljenju! 
Konac, naravno, Janja, kukica 1,25 mm. 


O štitniku, odnosno kako kukičati štitnik. Princip je ovaj: u sredini dodavati očice i na krajevima oduzimati koliko ste dodali. Na kraju reda morate imati uvijek isti broj očica. Završnih nekoliko redova sam oduzimala više nego dodavala da dobijem blagu kosinu. Radila sam donju i gornju stranu štitnika istovremeno ili "u krug". Kad je gotovo, iscrtala sam štitnik na karton, izrezela dobiveni oblik, umetnula, zatvorila i otišli na igralište.
Prednost ovakve kapice je šupljikavost i dobra "propuhivost" kroz očice što je bitno za dječje glavice da se što manje znoje. 

Toliko ovoga momenta, vidimo se ubrzo! <3!




2 komentara:

Anna kaže...

Superbe spirale pour un très joli beret !
Bon weekend !
Anna

Anonimno kaže...

Pogotovo ovako odozgora je jako dobro!
- Ivana

Objavi komentar