3. travnja 2014.

Cell Phone Cover Case Wristlet

Drage moje prijateljice kukičalice,

u zadnje vrijeme dogodilo mi se puno loših stvari jedna za drugom, a zadnja od njih je najtvrdoglavija gripa koju sam ikad srela. Zato je nastala ova pauza na blogu, koju ću nadoknaditi ovih dana. Sada vam predstavljam dvije futrolice za mobitele i to s malim dodatkom da se mogu nositi oko ruke.

My dear crochet friends,

lately, some very bad things happened to me and my family and the last one was the most stuborn flue I ever had. So, now I am ready tu ketch up with you. I am presenting two new phone case covers.

phone cae 3

Kao što vidite, uhvatilo me proljeće, pa su futrole u cvjetnoj mustri, s cvjetićem privjeskom i “narukvicom” u žarko narančastoj boji.

This is wristlet in vivid orange colour, with flower pattern and beaded pendent.

phone case

Druga futrola je u boji lavande s privjeskom i narukvicom. Obje su kukičane od tankog konca, na kukicu 1,25 mm.

The second wristlet is in lavender colour, with beaded pendant. 

phone case 8

Željela sam veselu proljetno – ljetnu torbicu za mobitel koja će vam pomoći da “ne posijete” mobitel i uživate u boravku na otvorenom. Za svaki slučaj sam dodala narukvicu i privjesak kao dodatno osiguranje protiv zaboravljivosti.

phone case 6

I wanted to make a practical and gorgeous spring – summer phone case, the one that will prevent loosing your cell phone.

Obje torbice su dostupne u Amalicro etsy shop!

2 komentara:

Anonimno kaže...

Nadam se da si preboljela gripu. Ovdje je toga isto bilo, nije sala. Bas su dobre torbice. Ne znam dali sam ti ikad rekla za moju frendicu koja koja isto kukica torbice za telefone - ali ih radi u obliku macke, i to po narudzbi, posaljes sliku svoje macke :-)
http://violetpoubelle.wordpress.com/icats/

amalicro kaže...

Svi smo ok. Hvala!

Objavi komentar