4. ožujka 2014.

Crochet Coasters–Podmetači za čaše

Kukičani, pamučni, uglavnom okrugli i cvjetni podmetači za čaše dugo godina nisu bili dio mog života. Međutim, stigli su klinci, a s njima cijela vojska otisaka od soka, čaja… mogu bar sat vremena dnevno potrošiti na uništavanje tragova za koje ne trebaš biti forenzičar da ih uočiš već s ulaznih vrata.

I ja sam pravila uglavnom okrugle, spiralaste, cvjetiće, lepezice. Jedna od stvari koju ćete sigurno uočiti dođete li kod mene na kavu ili čaj jest da ne postoje dva ista podmetača.

For a long time I didn´t see any coasters around me, probably since my childhood. But today with tree kids of my own and their unfortunate habit of leaving glasses with juice and tea all over and everywhere, coasters came back in my life as if they heard me.

So I have started with round shaped, flower shaped, spirals... and if you ever come to my house for a cup of coffee you won’t see two identical coasters.

025

Moj omiljeni je ovaj bijeli u koji se tako lijepo može zabosti igla. Znate ono: malo kave, malo šivanja, odreži pa nastavi…a igla na sigurnom mjestu i lako uočljiva.

Svi oni narcisi i zumbuli po vrtu naravno da su i mene probudili i odlučila sam napraviti jedan kompletić podmetača s proljetnim štihom. Krenula sam već uobičajenim stazama, dobro znanim svima  koji kukičaju i dobila nešto što sam od milja nazvala proljetna jeza.

Lately I felt spring is telling me to do something spring like. So I decided to make set of coasters. I took this spring grass green yarn and made something I so didn’t like that I gave it pet name “spooky spring”.

017

“Jeza” nije toliko loš koliko nije ono što sam htjela napraviti. Što sam htjela? Željela sam podmetače koji se mogu uklopiti u moderno dizajniran interijer, ali ako bi mogli i u klasičan… Puno? Izgledalo je kao da tražim puno dok se nisam sjetila da nigdje nije u kamen uklesano da podmetači moraju biti okrugli, čipkasti… I tako su nastali “mali zeleni podmetači”!

Spooky wasn’t really so spooky. I simply wasn’t happy with it because it wasn’t what I had on my mind. I was trying to design coasters that will look good in any environment, in modern designed interiors with clear lines and glass surfaces, but also in classic, you know, at grandma´s house.

After few days, while gardening, it came to me: rectangular, square coaster! And that is how “little green” came to me.

podmetači1

Mali zeleni kvadrati su se pokazali kao pravi odgovor na moju ideju o funkcioniranju u svakom domu. Proljetna zelena boja podloge i po jedan cvjetić sasvim je dovoljno. Probala sam s listićima, viticama, ali je jednostavno bilo previše.

The “little green” squares so beautifully compliment every home, no matter how it is designed, because they are very simple, not flashy.

podmetač2

podmetači3

Stvar je u tome da se vaš namještaj, čaše i podmetači sljube u jednu cjelinu i jedni drugima podižu izgled. Ako ih stavite ispod čaše kakvih ima u svakoj samoposluzi, čaša više nije obična, a nije ni vaš stol. U potpuno suprotnoj situaciji s bakinom šalicom za čaj, u vintage okruženju, svojom jednostavnošću čine vezu između nekad i sad.

Trick is in this: the coasters and your glasses or cups and your table complement each other and become an ensemble. If you desire to do some changes in your home, maybe you could start with adding few details like these coasters.

Ako se u proljeće zaželite osvježiti svoj dom, a niste raspoloženi za velike pothvate, onda su ovakvi podmetači ono što tražite.

 

Puno pozdrava od Amalicro!

2 komentara:

Unknown kaže...

Kakvi lepi radovi! Volim heklanje

amalicro kaže...

Bok, Natasha! Zahvaljujem na svim tvojim komplimentima!

Objavi komentar