28. veljače 2013.

Bolero

Bolero, kukičani, bijeli.
Sjedimo nas dvije (Slatkica i ja) napasamo okice po pinterestu i naiđosmo na jednu kukičanu jaknicu i darling kaže odmah: oču ovo. OK.
Jaknica do struka, na školjkice, ali s dva reda volana oko vrata. Nije drama za napraviti. I krenem ja.


Izmjerim Slatkicu: opseg vrata, ramena, grudi i struka. Malo igranja s kukicom i odlučim se za mustru na listiće od 4 štapića. Napravim probni uzorak, operem, ispeglam izmjerim, izračunam. 
Dakle, kukica br. 2, konac Ružica i Mare (Unitas). Mustra kombinacija lančića i listića. Red koji je lice je red s listićima, a red naličja su lančići. Tako dobijem listiće uvijek na licu. Na moju ruku u 10 cm = 32 očice. Onda malo matematike...


Na kantunima jednostavno V s 3 lančića. Kukičano je od vrata prema dolje. kad dosegnete dovoljnu širinu na ramenima i dovoljnu dužinu ispod ruke, radi se spajanje. U redu s listićima spojila sam leđa i prednjicu lančićem potrebne dužine (mislim 10 cm) i u slijedećem redu sam nastavila normalno mustru kako ide. 


A kamo je nestao dvostruki volan oko vrata i kako je od jakne nastao bolero? Pa kad je to bilo gotovo, Slatkica je zaključila da to nije njen đir, da skinem to i skratim. I štaš onda, paraj, skraćuj... malo matematike opet jer je sad bio u điru opseg ispod grudi...
Pasica: nizovi lančića.


Kad se odlučujem za mustru uvijek me muči kako će izgledati, osobito na leđima, jer ne želim da izgleda kao stolnjak ili dekica. Jednom davno sam to vidjela na jednoj celebrity uživo i svi su komentirali da je drmnula bakin stolnjak i zamotala se u to. Bilo mi je užasno žao osobe koja je uložila zaista veliki trud u suknju do poda i to puni krug, ali iskreno mustra je bila zaista nesretno izabrana. Kukičaste traume iz djetinjstva :))))))))))).
 A, bolero je dobio porub od picota, da  dobije notu živahnosti. I satenska trakica za vezivanje. Nakon podužeg vijećanja botuni ili traka.


Još jednoj kukičastoj priči došao je sretan kraj!


<3!









Broj komentara: 6:

Anonimno kaže...

kako je lijepo vidjeti da netko nesebicno dijeli svoje znanje sa drugima :)

Anna kaže...

Vraiment très joli !
Anna

Anavi kaže...

Jako lijep bolero! Još bolje da si se odlučila na trakicu, umjesto botuna :) Preslatko

janis kaže...

I uvijek bude kako "modeli" zažele. Super je ispalo! Sad još jedan u drugoj boji.

amalicro kaže...

Hvala! Ako su potrebna dodatna uputstva kontakt na email, ipak ovo nisu upute za početnike.

amalicro kaže...

Hvala kolegice kukičalice i pletilje :).
Kukiča se drugi, bez odlaganja. Bit će gotov do kraja tjedna!

Objavi komentar